02 April 2014

Bayi Ajaib: anugerah dr Allah SWT

Bangun pagi terus membaca mesej watsapp. Alhamdulillah sahabat saya Puan Nur Hidayah seorang peguam yg menetap di Kuantan telah memaklumkan bahawa beliau selamat melahirkan seorang bayi perempuan.  Allahuakbar menangis saya membaca mesej tersebut. Nur Hidayah merupakan ahli kpd  Cancer Survivors grup di Watsapp. Walaupun beliau sedang sarat mengandung, Nhidayah terpaksa menjalani rawatan Kimoterapi kerana mengidap Kanser Payudara.

Saya mendoakan agar ibu dan bayi sentiasa dlm peliharaan Allah Swt. Buat Hidayah ; saya kagumi ketabahan dan kecekalan anda. Teruskan perjuangan. Teruskan rawatan. In sha Allah segala2nya akan dipermudahkan.  Sabar dan tabahkan hati. Saya percaya keluarga dan sahabat senantiasa berada bersama anda. You are never alone dear.

4 ulasan:

Kakcik Seroja berkata...

Assalamualaikum Zue.

Kakcik melihat Zue di TV9 malam tadi. Kakcik kagum dengan ketabahan Zue.

Semoga Allah SWT terus merahmatimu dengan kasih dan limpah kurniaNya.

Amin.

Zuraini Kamal berkata...

amiin Ya Rabb TQ kakcik for yr doa

Tanpa Nama berkata...

salam.br tgk hr ni siaran ulangan..wish u all the best

Tanpa Nama berkata...

Salam.. bangga dgn ktabahan kak zue..smoga mnjadi contoh kpada smua..

ADAKAH GULA MENYEBABKAN KANSER ?

Salam .. hari ini saya nak kongsikan catatan blog  yang ditulis oleh (my gynae-onco) YBhg. Dato Dr  Rushdan Noor   Pakar Kanser Wanita da...