18 Februari 2014

iSIHAT Mac 2014 - sebuah perkongsian

Berkongsi kisah dan catatan Blog ini ke majalah iSIHAT adalah merupakan satu penghormatan buat saya. Ianya dilakukan dengan niat perkongsian kecil ini dapat memberi semangat dan menjadi inspirasi kepada pesakit kanser yang lain. In sha ALLAH dengan teknologi perubatan & maklumat yang semakin canggih dan `advanced' ... kita harus terus berikhtiar untuk mencari ubat dan kaedah rawatan terbaik, Kanser pastinya bukan lagi penyakit yang membawa maut, malah ramai pesakit Kanser yang `survive' dan dapat menikmati kehidupan normal seperti orang lain. 





 Nasihat saya .. dapatkan sebanyak maklumat yang tepat dan temuilah kami .. U re NOT alone. We re Cancer survivors. Thank you ALLAH. Kehidupan ini kini dilihat dari perspektif yang berbeza. Kanser telah banyak mengubah pemikiran dan sikap saya. Saya lebih menghargai kehidupan dan setiap saat yang dilalui sangat bermakna & penuh keinsafan. Moga ALLAH  redho dengan saya.

2 ulasan:

Unknown berkata...

"Thank you ALLAH. Kehidupan ini kini dilihat dari perspektif yang berbeza. Kanser telah banyak mengubah pemikiran dan sikap saya. "


Betul, alhamdulillah syukur diberi ujian ini sebab inilah yang saya perlukan untuk berubah menjadi seorang yang lebih baik, lebih positif, insyaallah.

Zuraini Kamal berkata...

alhamdulillah sky sekai; kita adalah org2 yg terpilih

ADAKAH GULA MENYEBABKAN KANSER ?

Salam .. hari ini saya nak kongsikan catatan blog  yang ditulis oleh (my gynae-onco) YBhg. Dato Dr  Rushdan Noor   Pakar Kanser Wanita da...